پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر من

دخترم عید فطر به دنیا اومد

1394/4/28 2:50
نویسنده : مامانی
204 بازدید
اشتراک گذاری

امسال با داداش و بابا رفتیم کیک بخریم .بیشتر مغازه ها تعطیل بودن و بعد از کلی گشت و گذار یه کیک قلب خوشگل واسه دخترم خریدم ..امشب بهت کارد و چنگال که از سوئیس آورده بودم کادو دادم چون دوست دارم دخترم با کارد و چنگال غذا بخوره ...این سری رو وقتی خریدم که تو نبودی و بعد از 5 سال بهت دادم عروسک مامان 

سری کارد و چنگال مارک ویکتورینوکس از زوریخ ...

مبارک دخترم باشه

پسندها (1)

نظرات (3)

ساسان اس ام اس
4 مرداد 94 15:48
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
آزیتا
6 مرداد 94 9:41
من یکی از طرفداران وبلاگ پارمیس جان و بردیا جان عزیز و دوست داشتنی هستم لطفا عکسهاشون رو بذارید ما طرفداران پارمیس جان به دیدنش عادت کردیم
مامان بهار
6 مرداد 94 19:34
خانوم خوشگله تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد