پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دختر من

مهمونی خاله سمیه

1390/6/10 16:03
نویسنده : مامانی
871 بازدید
اشتراک گذاری

یه خاطره بگم از اون وقتایی که تو 4 ماهه بودی.یه روز رفتیم خونه عمه شوکت.خاله سمیه تازه عروسی کرده بود و با همسرش اومدن اونجا(عمو مسلم به بابات شبیه)تا شوهرشو دیدی شروع کردی به دست وپا زدن .اینقدر ذوق کردی و سرو صدا راه انداختی که عمو مسلم سریع بغلت کرد وبنده خدا خوشحال بود که براش احساسات به خرج دادی..وقتی رفتی تو بغلش یه چند لحظه ای نگاش کردی و بعد متوجه شدی بابات نیست...زدی زیر گریهیه قشقرقی به پا کردی که همه ما نمیدونستیم ساکتت کنیم یا بخندیم.......                                                                                  2شب پیش شام مهمون خاله سمیه بودیم.چون محیط خونه برات جدید بود همه با هم نمیتونستیم کنترلت کنیم.تازگی ها وقتی خواسته ات بر آورده نشه گریه میکنی و خودت رو زمین میزنی.قربونت بشم خونه خوشگل و مرتب خاله سمیه وقتی خداحفظی کردیم مثل یه خونه زلزله زده بود.تمام سی دی ها رو زمین .جانماز وسط اتاق.تمام سر در ها کنده ...همه میوه ها وسط اتاق پذیرایی..البته عمو مسلم همش بغلت میکرد و میچرخوندت ....بالاخره به خاله سمیه گفتم بریم تو اتاق ..یه دور کل اتاق رو زدی و بعد اومدی سراغ مامان بیچاره.یه آلو بر میداشتی میگفتی گاز بزن .اگه ادای خوردن آلو در میاوردم جیغ میزدی ..واسه اینکه ساکت بمونی هر کاری میخواستی انجام میدادم .موقع بر گشتن اینقدر آلو خورده بودم که معدم درد میکرد.به خاله سمیه گفتم ..عزیزم شب کارم به بیمارستان کشید بگم چند کیلو آلو بوده........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آنیتا
19 شهریور 90 7:31
سلام عزیزم تولدت مبارک
Little perincess
19 شهریور 90 9:10
هوراااااااااا تولد تولد تولدت مبارک قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک تولدت مبارک این دسته گل از طرف من و پرنسس کوچولو هدیه به این دختر کوچولوی ناز
Little perincess
19 شهریور 90 9:12
خاطره بامزه ای بود امان از دست این بچه ها که از اینکه عاشقشون هستیم سو استفاده می کنن .... امیدوارم که خوب باشید.
مامان فاطمه‌شهرزاد
19 شهریور 90 11:21
سلام مامان مهربون پارميس جون تولد اين دسته گل را به شما تبريك مي‌گويم انشاءالله هميشه شاد و سلامت باشيد از جانب من دختر گلتون را ببوسيد
مامان علی خوشتیپ
19 شهریور 90 13:40
تولدت مبارک الهی 120ساله شی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد