پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر من

pardise

1391/2/8 2:06
نویسنده : مامانی
361 بازدید
اشتراک گذاری

اسم بابات چیه؟فیامزه    اسم مامانت چیه؟بیایه   بابات کجاست؟دوزفوله    خاله مهسا کجاست؟مرده .........الان دیگه همه کلمات رو میتونی بگی و خیلی هم صداتو میکشی و شیرین زبونی میکنی..داداشت تو راهه و من در عجبم تو چطور این مطلب رو درک کردی میگی داداسی دوسی دالم لباسم رو بالا میزنی و میگی مامان بدس میخوام بگل تونم..دارم دنبال یه معلم خصوصی میگردم که بیاد و جند روز هفته باهلت باشه و تو اون ساعتا فقط انگلیسی حرف بزنید..تو خیلی خوب یاد میگیری و علاقه نشون میدی ولی امکانات اینجا کمه و من بعضی وقتا ساعتها فکر میکنم تا خودم یه روشی انجام بدم که بتونم باعث یادکیری بیشترت بشه..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد