پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر من

میرم تیران

1391/5/16 16:39
نویسنده : مامانی
283 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یه مشتری اومد پیش مامان و گفت اگه میشه کار منو الان انجام بدین.بهش گفتم امروز وقتمون پره فردا بیاین.اونم گفت میخوام برم تهران ....تو گفتی منم میام تیلان .مامان بلیم لباس بیالم  منم بلم تیلان ...گفتم مامان جان تهران واسه چی گفتی میلم خاله نتاب ..کار خانمه رو انجام دادم ومیخواست بره که شروع کردی به جیغ زدن و من میام ...خاله نتاب نلوووووووووووووو.خانمه کلی قربون صدقت رفت گفت این چه زبونی داره باورم نمیشه هنوز 2 سالش نیست.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mahtab
17 مرداد 91 10:07
khale joon hamin kararo mikoni man taghat nemyaram tehran bemoonam in roozast k ekhrajam konan ..ta ye harfe jadid mizani man miram morakhasi migiraaammmm biyam bebinamet
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد