پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر من

تولد دوسالگی قمری پارمیس مبارک

1391/6/3 20:57
نویسنده : مامانی
343 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابا از چند وقت قبل برات برنامه ریزی کردیم ..خاله مهسا لباست رو داد خیاط و تا لحظه آخر به من نشونش نداد..روز تولدت من وتو وبابا جون اومدیم خونه که استراحت کنیم وشب سر حال باشیم ...طبق معمول همه کارا رو ریختیم روسر خاله مهتاب و فرااااااااااااااااار.....وقتی شب بعد از استراحت جانانه رفتیم خونه تازه کارش تموم شده بود و رفته بود حمام ..ههههههههههههه تمام میهمانی های مامانی عکسای خالتو ببینی همین آش و همین کاسه...بزرگ شدی براش جبران کنی دخترم .....شام خوردیمو مداح اومد ..اولش گریه کردی ولی بعدش کلی رقصیدی ...عکسات رو زود میزارم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد