پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر من

درس درس درس

1392/3/1 17:12
نویسنده : مامانی
159 بازدید
اشتراک گذاری

دختر من همچنان دارم درسهای زبان رو ادامه میدم و تو هم علاقه نشون میدی..بهت میگم دوستات که لپ تاپ مامانی هستن فارسی بلد نیستن و تو باید باهاشون انگلیسی حرف بزنی..از سایت استار فال هم کمک میگیرم خیلی راضیم و امیدوارم که بتونی طبق برنامه مامان 4ساله که شدی مسلط باشی...بردیا هم علاقه نشون میده و واسه اینکه باهم باشین تیمی تایم رو میزارم و هر دوتون نگاه میکنید..قربون رفتارات بشم وقتی کسی باهات تند حرف میزنه میگی مثل یه پرنسس بام حرف بزن...بهت گفتم اگه فارسی حرف بزنی دوستات باهات قهر میکنن فوری گفتی منم باهاشون قهرم مامان....قربون شیرین زبونیات بشم نفس مامان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد