پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر من

حرفای جدید میشنوم

1392/3/10 18:28
نویسنده : مامانی
221 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز ظرفا رو شستم و بعد اومدی یه قاشق برداشتی از دستت محکم گرفتم گفتم دست نزن به اینا....زود یکی دیگه برداشتی و گفتی حالا مثل آدم ازم بگیرش.............................کنترل تلویزیون رو برداشتی زدی رو دکمه اوکی و بعد که دیدی کارت درسته گفتی ماسالا بزرگ شدم .........................................................................دایی  بابک باهات تلفنی حرف زد و بعد وقتی تلفن رو قطع کردی گفتی دایی بابک گفت دلش برام تنگ شده گفتم ای جان دیگه چی گفت مامان ...گفتی میخواد برام بفک بخره ..یکم فکر کردی وبه اخم من نگاه کردی ..گفتی دایی بابک شات آب برا خودت بفک بخر من نمیخوام بی ادب..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد