پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر من

امسال دخترم معلم داره

1393/2/13 10:31
نویسنده : مامانی
470 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دختر گلم سه تا معلم داشت .مربی شنا .مربی استخر .مربی کلاسهای خلاقیت ....قربونت برم دختر نازم واسه همشون هدیه گرفتی و حسابی خوشحالشون کردی ...دارم حسابی باهات موسیقی تمرین میکنم ..زیاد دل نمیدی یا درس ها برات سنگینه نمیدونم ولی پیشرفتت عالیه ..شنا رو حسابی یاد گرفتی و مامانت رو خوشحال کردی ..الان تنها دغدغه مامان کلاسهای زبانته که هر کاری میکنم مربی شایسته ای برات گیر نمیارم ..دختر مامان دیشب تا دیر وقت بش فکر کردم و امروز حتما باید به نتیجه ای برسم.به خودم قول دادم دخترم قبل از 4 سالگی باید انگلیسی حرف بزنه ..دوستت دارم شیرینه مامان 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد