پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر من

نذر

1390/9/16 1:58
نویسنده : مامانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان الان بعد از کلی شیطنت خوابیدی و مامانی حسابی خسته شده.امروز دهم محرم بود و دخترم ساندویچ نذری داشت.من وبابا دو سه روز داریم تدارک میبینیم و امروز همه چی عالی تمام شد..سی دی های بیبی کن رید هم 2روزی میشه دستم رسیده و کلی براشون ذوق زده هستم.هرجا میریم کلی جلب توجه میکنی و یه تفاوتی با بقیه داری.من میگم دخترم متفاوته و استعداد زیادی داره.به بابات میگم اگه کشف کردم دخترمون یه نابغه است برام چکار میکنی...بابات گفت لازم به کشف نیست.مگه تو شک داری .الان از هم سن های خودت جلویی.خیلی اجتماعی هستی و باهوش.از فردا زبان دومت رو جدی شروع میکنم....برامون دلتنگی میکنی لوس میشی ..........روزهای قشنگی داریم میگذرونیم.الان دارم مطالعه میکنم و تصمیم دارم با افکار خودم ترکیب کنم.کمکم کن دخترم .میخوام با وجود تو دنیا رو کشف کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد