پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر من

تجربه مامانی

1390/9/19 0:58
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

امروز امتحانی سی دی زبانت رو برات گذاشتم .زیاد تمایلی نشون ندادی.البته وقتش نبود .از فردا خیلی جدی شروع میکنم.دختر مامان باهام همکاری کن دوست دارم دو زبان خارجی رو خوب بلد باشی و تمام تلاشم رو میکنم.امشب به بابات میگفتی بلو (برو)بلو بلو.......من و بابا دیوونه حرکاتت هستیم هر روز داری شیرینتر میشی.راه میری و مارو میبوسی من بابات پدربزرگ و مادر بزرگ....قربونت برم که شیطونیت وحشتناک زیاد شده و فکر میکنم که قابل کنترل نیست.بوس بوس مامان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fati khaki
19 آذر 90 15:48
salam...avalin bare miam inja...khili khosham omad az webetono kolan salighatoon...ninitonam mashalla kheili naze...
khoda hefzesh kone...


mahtab
17 مرداد 91 15:00
nagin injoori delam ab misheeee...manam k omadde boodam hamash behem migofti doset dayam saretam kaj mikardi...doost dashtam bokhoramet...hosh b hale mamano baba maman bozorgo baba bozorg k hamishe mibinanetva lezatesho hes mikonan....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد