پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر من

بدون عنوان

1390/6/29 1:52
نویسنده : مامانی
242 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان یه حسی دارم که  با دنیا عوضش نمیکنم.دیروز یه کم تو فکر بودم دستم رو تو پیشونم گرفته بودم و سرم پایین بود .تو داشتی بازی میکردی.یه دفعه دیدم سرت رو آوردی پایین و فیس تو فیس شدیم با نگرانی گفتی ماما .بهت گفتم عزیز مامان جان مامان و بغلت کردم.بعد رفتی سراغ بازیت و نمیدونم کی دوباره به اون حالت برگشتم که دیدم با همون حالت دوباره اومدی گفتی ماما.با اون چشمای خوشگلت و دستای کوچولوت کلی بهم آرامش دادی.قربونت برم هنوز خیلی کوچولویی که نگران مامان بشی.از یه طرف خوشحال بودم از یه همدم و از یه طرف ناراحت شدم چون خیلی نی نی هستی.دختر مامان قربونت برم.از خدا میخوام بهترینها رو سر راهت قرار بده.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علي خوشتيپ
7 مهر 90 0:47
من از تو گلبنی بهتر ندیدم
ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم
میان این همه گلهای عالم
گلی خوشبوتر از دختر ندیدم
روز دختر مبارک


مامان علي خوشتيپ
17 مهر 90 21:44
با نام رضا به سينه ها گل بزنيد
با اشك به بارگاه او پل بزنيد
فرمود كه هر زمان گرفتار شديد
بر دامن ما دست توسل بزنيد
ميلاد امام رضا مبارك






niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد